maanantai 2. tammikuuta 2012

Kuvia

HEI??!!!!
Tässä olis pari kuvaa mistä on unohtunu kertoa

Rockyhorror-shown maskit on siis tässä päällä :D Oli uskomaton spektaakkeli, tässä bändin maskeja :

Aleksi - koskettimet

Fonitytöt ja viulisti

Hanna - laulu

Jaakko - komppikitara

Jani - soolokitara

 Rakas komppiparini, Joni


Muita kuvia showsta:






Tämän näköinen maski mulla oli ekoissa koemeikeissä (onneksi uusi maski oli paremmin suunniteltu, se minun meikkaaja oli aivan pihalla ja minun ite piti keksiä jotaki)


Sitten, muita kuvia :)

 Yarr!

Tässä laitoin vanhan setin pystöön niistä mitä löytyi ja tosiaan, vanha ride kiinni vanhassa hi-hat ständissä, toimii oikein hienosti :D Virvelille ei telinettä millään löytynyt ja reeniskällä lojui minun vanha nuottiteline, joka ei sitten yksin kestänyt virvelin painoa.. Parantelin sitä vähän maalarinteipillä ja johan toimii! (ainaki melkein..)


Kyllä nuo vanhatki hiukset näytti kivalta!

 Kengät, jotka luulin että jäi ostamatta, olivatkin joulualennuksissa puoleen hintaan! JES

 En olis ikinä uskonu että meän kasaribasisti osasi pelata shakkia.. 

Tämän näköinen minun setti oli ennen Rocky horroria, virvelin päällä avaamaton synttärilahja siskoltani, avasin sen keikan alussa, ja soitin koko shown niillä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti